Porządek obrad
1.
Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z pracy w okresie międzysesyjnym.
4.
Realizacja zadań inwestycyjnych w Gminie Lędziny w latach 2023 – 2024.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2025 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie - na czas oznaczony do trzech lat - kolejnych umów najmu pomieszczeń usytuowanych w budynkach gospodarczych zlokalizowanych na nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Lędziny, położonej w Lędzinach przy ul. Oficerskiej.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia na czas nieoznaczony umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Lędziny, zlokalizowanej w Lędzinach w rejonie ul. Szkolnej.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Lędziny, zlokalizowanej w Lędzinach w rejonie ul. Gajowej, składającej się z działki nr 3948/63.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Lędziny, zlokalizowanej w Lędzinach w rejonie ul. Wygody, składającej się z działki nr 149/25.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i określenia wysokości Nagród Burmistrza Miasta Lędziny dla zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie krajowym i międzynarodowym.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały VII/60/24 Rady Miasta Lędziny z dnia 28 października 2024 r. w sprawie przyjęcia Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, na rok 2025.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Wspierania Rodziny w mieście Lędziny na lata 2024 – 2026.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Lędziny na 2024 rok.
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wolne wnioski i oświadczenia radnych.
16.
Komunikaty i informacje.